Sunday, May 9, 2010

She's the one who bring me to this such a wonderful life

 
 
 
Happy mother's day mom!!!



She's my mom


Untuk mak aku yang tersayang, Selamat Hari Ibu, mak!! Kamoo insan yang sangat aku sayang, sangat aku hormat, sangat aku hargai.


Pengorbanan kamoo terlalu banyak. Kalau cerita 1 hari pown tak habis.


My mom:-

First of all
MAK AKU CANTIK!!!!!

Rajin 
(Adeh! hope aku rajin macam mak aku)

Pandai masak
(Aku akan berguru dengan mak aku suatu hari nanti)

Pandai menjahit
(Aku pernah belajar menjahit dengan mak aku, tapi part menggunting baju aku fail.. tsk...tsk..)

Sangat pentingkan agama.
(Satu rumah bergegar kalau kitorang tertinggal solat or malas nak mengaji)

Pandai mengaji
(Dia sangat teruja kalau ada pertandingan tilawah)

Sangat pentingkan pelajaran anak2 dia.
(Sebab tu lah kami adik beradik pandai2... yeay!!!)


Mak aku memang kuat berleter.. adeh!!



Aku tak sabar nak berbakti dekat mak aku pulak. Supaya dia tidak bersusah payah lagi uruskan kami adik beradik yang degil2 nih..heh.


Mak aku comel taw, dia suka curik2 tengok apa aku buat dalam bilik, ataupun lebih tepat lagi, dia suka curik2 tengok aku study. Mak aku pown pandai stalker2 nih..kehkehkeh..



i love you, mom



*Aku buat kek coklat untuk mak aku. Nanti aku cerita kat korang eh cane nak buat.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...