Thursday, May 27, 2010

Jangan tanya aku lagi



Jangan tanya kenapa aku suka hapdate blog. Kalau boleh tiap2 hari nak hapdate. Tak bukak blog sehari aku rasa macam orang giler.


Jangan tanya kenapa aku tak war2 kan dekat kawan2 lain aku ada blog. Aku malas nak bagi tahu. Korang tahu2 sendiri sudah lah.


Apa guna aku sign up nuffnang kalau tak ada yang tahu aku buat blog. Biarlah, aku tak kesah pown. Aku tahu ramai blogger kat luar sana, buat blog, sign up nuffnang, sebab nak dapat duit. Itu mereka bukan aku. Kalau duit nuffnang aku makin meningkat walau sedikit sahaja, aku sudah bersyukur. Terima kasih rakan2 yang telah meng'klik' nuff saya. Saya amat hargai.


Aku buat blog sebab aku nak tulis apa yang aku rasa, apa yang aku pikir dari sudut pandangan aku. Daripada aku bising2 cerita dekat kawan2 aku itu ini, itu ini. Sampai korang pown muak nak dengar. Lebih baik aku bising dekat blog ni. Paling koman tak berbunyi pown.



*Lebih baik bising dekat blog daripada bising kat luar...heh

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...