Monday, May 10, 2010

Tak nak dah naik bas pak cik!



Sangat penat harini..
PENAT..
PENAT!!
DAN PENAT!!

heh!


Tapi, aku nak cerita kat korang satu benda nih. Lepas ayah aku hantar pergi bus stand terus laju2 hamik tiket nak pergi Seremban. Tiba, ada sorang pak cik ni,  suruh hamik tiket kat kaunter dia. Yang peliknya, mana pak cik tahu saya nak pergi seremban. Muka aku ni, muka Seremban hape.. heh. 



Ini muka comel tahu... lalalala~~



Tak apa.. tak apa, disebabkan pak cik orang tua, saya beli jugak tiket untuk naik bas pak cik. Untuk kali ni jela. Bas pak cik tak laku ye... Tak hape tak hape... saya laku kan sedikit supaya perniagaan bas pak cik berkekalan sampai ke akhirnya. Yang penting pak cik.. muka tu bagi senyum sket eh, baru tak nampak tua. Muda sentiasa. Macam saya. Wakakakakka...;p



*Kekenyangan makan laksa.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...