Wednesday, May 26, 2010

Our first family outing



Harini adalah hari yang akan aku ingat sampai bila2. Aku takkan lupa. Korang tahu tak apa perasaan bila dapat keluar berjalan2 dengan kawan2 kesayangan. Makan2 bersama, shopping2 bersama. Sebenarnya, kitorang sudah lama rancang nak keluar bersama. So, hari inilah masanya cuma ada seorang je yang tak ada, Nana. Tak apalah, nana family outing dekat rumah je. Lepas ni, semua mesti ada taw. heeee~~



We all like this pic

*************************************************************




Sampai2 je terus pergi beli tiket wayang. Shrek 3D kau!! Aku tahu korang excited giler nak tengok 3D. Macam tak biasa.. ish3. Then, terus laju2 pergi isi perut dekat Rasamas. Kali ni dapat diskaun sebab kitorang ada kupon rasamas. Lamo den simpan kupon ni sampai aku rasa macam satu khazanah alam yang tak ternilai harganya.

MAKAN DEKAT RASAMAS










 Aku rasa gamba ni boley jadi iklan rasamas lah. Seyes cantik



Muka semua giler kenyang lepas makan. Masing2 macam badak sumbu.


*************************************************************

SHREK 3D TIME





HAHA... aku rasa lawakla tengok gamba nih!!!






*************************************************************



SHOPPING TIME










Sudalah... malas nak cerita banyak2, yang penting we all really2 enjoy it

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...