Friday, May 14, 2010

Don't you ever put any things on your laptop


Korang tahu tak, sekarang ni aku tengah mengalami gangguan jiwa yang teramat sangat..heh. Laptop kesayanganku telah berpaling tadah dengan tuannya sendiri.. Uwaaaaa... Mengapa anda curang!!! Tidakkk!!! 


Semalam tengah sibuk2 guna my lappy, skrin dia tiba2 bergegar even tak ada gempa bumi pown. Gegarannya sangat kuat sampai aku pown tak senang duduk. =.="


Eceli, ni semua salah aku jugak sebab aku selalu letak benda atau lebih tepat lagi, letak buku yang sangat tebal dan berat atas laptop aku. Aku kuno kot dulu. Mana tahu tak boleh letak benda berat2 atas lappy. Kalau korang keras hati jugak nak letak, terimalah nasib macam aku ni.


Masalah skrin bergegar ni dah lama, tapi sejak akhir2 ni menjadi2 pulak. Korang tahu tak mahal nak tuka skrin baru!!!! Dalam area RM800. Adeh!! Baik aku beli lappy baru kalau macam tu



*Siapa bermurah hati nak belanja aku laptop baru!!



Tak dapat laptop, netbook macam ni pown da kira ok da... hihi



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...