Wednesday, May 12, 2010

Hey girl!! jangan ikut hati bad mood kau tuh!!



Aku tak suka berurusan dengan pekerja perempuan. Leceh korang tahu tak. Banyak songeh je. BENCI DEN!!! Kau ingat kau sorang je ke bad mood. Aku lagi bad mood layan pekerja macam kau ni. Cuba kau senyum2 sket. Cakap elok2 sikit.


Haritu makan KFC dengan wani and ika pown sama. Yang tukang hamik order tu perempuan. Cakap macam nak taknak je... heh. Aku taw la muka kau lawa, manager bagi kau jaga depan supaya orang ramai datang beli sebab tengok muka kau yang comel tu. Aku lagi comel lah....;p


Korang tak tahu nak senyum eh






Haaaaa... senyum camni. kan comel tu nampak gigi putih berseri2







Cakaplah dengan bahasa yang elok walaupun aku tak nampak muka korang pown. Apa jadahnya orang bagi kau kerja kalau layan pelanggan macam tu. Lari semua pelanggan kau nanti. Daripada nada kau pown aku tahu kau malas nak melayan. Kalau macam tu, tak payahlah jadi promoter, receptionist ke hape ke kalau kau ni jenis yang tak pandai kawal perasaan sendiri.


Kononnya kau gaduh dengan boypren  ke hape, kau moody, last2 orang lain jadi mangsa kau. Tunggulah, jap2 lagi kau kena buang kerja...;p


Cuba kalau pekerja lelaki, layan je sesiapa tak kira usia, tua muda, cantik tak cantik pown, still diorang akan beri perkhidmatan yang cekap, telus dan saksama. Bagi aku pekerja lelaki lagi bagus kot. Senang untuk berurusan.




*Tak sabar nak tunggu sabtu ni....weeeee~~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...